torsdag 11. juni 2009

Risikosport

Kjøpte for ca 1 år siden en Pawtrekker og bruker den jevnlig og trolig noe mer nå da saccovognen er solgt. Kjøpte den direkte fra fabrikken for da fikk jeg den levert min hjemmeadresse for nesten halv pris ifht pris fra forhandler her i Norge.
En flott måte å trene hundene på. Ingen mulighet til å hjelpe til slik at hundene bør være litt trent på forhånd for å dra den. Spesielt om du er over 100 kg slik som meg.
Ellers så har den skivebremser både foran og bak, men fortsatt har en lik null kontroll.

Se for deg hunder som drar i VILL fart. Plutselig drar de begge 2 meter til venstre og fester stand på en fasan. Da trynte jeg noe vanvittig og forstuet håndleddet, rev opp buksene etc etc.

Men gøy.... Ja så absolutt.

4 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg har tenkt til å kjøpe meg en Pawtrekker, men jeg trodde ikke man kunne få kjøpt den andre steder enn hos distributøren i norge (Troll hundefor)? Derfor lurte jeg på hvor du har bestilt din fra, hva er adressen til fabrikken, mener du pawtrekker.com?

    SvarSlett
  2. Hei. Ja Pawtrekker kan du få kjøpt hos flere forhandlere.
    Jeg kjøpte den på www.pawtrekker.com og med frakt kom den på ca 1/2 pris.
    Jeg skal selge en pent brukt for kr 1500,-, men betingelsen er henting. Orker ikke ta forsendelser etc:-)

    SvarSlett
  3. Det står på siden deres at man ikke kan kjøpe av dem når de har disrtibutør i Norge. Kanskje de ikke bryr seg om det allikevel. Du bor dessverre for langt unna til at jeg kan hente din. Er du godt fornøyd med den, har hørt at flere synes den er tung å sparke (hvis ikke hunden er flink til å dra) for den har høyt styre. Har du erfart det?

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte av dem. Det er flere forhandlere i UK som du kan kjøpe av.
    Har ikke hatt problemer da jeg har 2 GS som er ekstreme til å dra.
    Bare søk på Google etter forhandlere og bestill:-)
    Jeg fikk den på døra etter 4 dager.

    SvarSlett