lørdag 12. september 2009

12 September

Sitter nå foran peisen og slapper av etter en faktisk ganske så god Fjordland komle-middag.

I dag hadde jeg med en tur på jakt i Josdalen og på veien mot terrenget så traff jeg en kjempekar med en ung Irsksetter tispe. Han slo følge hele dagen og var et flott turfølge. Kåre heter han og jeg er jo sååå dårlig med navn, men jeg mener etternavnet var Knudsen.
Nå håper jeg Kåre får fingen ut og tar jegerprøven, for ei flott og interessant tispe har han. Det vil jo være trist om hun ikke får brukt seg... Hehe

Ellers så er ikke min kjære Eli med meg på jakt og det føles veldig rart og stusselig uten. Jeg savner henne veldig mens hun bare ler av meg og mener jeg bare har godt av å savne henne litt av og til.
Ikke lett å være jeger fra byn!!!

Vi får heller lage en god middag av dagens resultat.
En flott rakkelhane. Hadde jeg visst at det var et kull av denne sorten som gikk opp hadde jeg knerta alle 4, men nå har jeg jo noe å prøve å finne siden.

Goe kvelden

1 kommentar:

  1. Hei Morten,

    Vil igjen takke for en trivelig tur på lørdag.
    Veldig kjekt at vi fikk være med.

    Kåre Knudsen

    SvarSlett