søndag 9. august 2009

Jaktbrakke

I det siste har jeg fått høre at nå må du pigadø je deg. Du har alt for mange jern i ilden, men det er ikke sååååå lett.
Sist søndag tok Eli og meg turen til Forsand og kjøpte oss ei falleferdige brakke, men med godt understell.
Denne kjørte vi ut til garden til våre gode venner Ragnhild og Jarle Goa. (med en smule baktanke) Tirsdag og onsdag fikset Jarle og meg brakka utvendig og så ble den nok en gang flyttet. Takker og bukker for faglig dyktighet og goe is/m kaffe. Denne gang hjem i gårdsrommet hjemme.


Så var det beising av brakka utvendig. Nå gjenstår det ett strøk til utvendig før Eli får starte med sine kreative interiørløsninger invendig av den 8m2 store brakka. Gleder meg til den står ferdig. 4 soveplasser og smarte løsninger står for døren.

Til å begynne med skal Eli og meg bruke den ved 3 av jakt-terrengene hvor vi ikke har overnattingsmulighet. I tillegg håper vi at Famiien Goa blir med og jakter litt med denne som overnattingsbase...... Tenk så kjekt det blir å trille rundt med denne luksusen ifht den vanlige lavvoen.
Vår gode venn Peter fra Danmark (Sneppelunden Kennel) vil også komme på besøk fra Danmark i slutten av September. Så det blir en slitsom September. Fra 10 sept og ut måneden er det allerede satt av 16 dager til jakt.
Gleder meg allerede någe heilt sinnsykt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar