tirsdag 13. januar 2009

Lysten på flott jaktterreng

http://www.kiar-mykleby.no

Her kan det leies flott jaktterreng til meget fornuftige priser.
Snakket med en kjenning av meg som var der i år og han klagde ikke over jakta.
Han fikk både ryper og storfugl. Faktisk skjøt han hele 8 tiurer.

Det frister meg å ta en tur på tiurjakt. Det er det eneste jeg ikke har skutt for hundene våre.
Kan tenke meg at det må være en intens og spennende opplevelse.

Har faktisk noen som sitter på en eiendom som jeg vet innehar storfugl. (P.S. Kjekt å lese i lokalavisa om hu som slåss med en storfugl).
Jeg vet at fruen i huset er inne på denne bloggen og kanskje hun spør mannen om det kanskje kan være en liten mulighet for Eli og meg å ta oss en skogstur???
Jeg tror ikke vi på noen måte forstyrrer i forbindelse med storviltjakta. Vi kan alltids finne en dag som dere ikke har tenkt dere en tur til skogs.
Hehe. Nok frieri for denne gang.
Det er lov å kommentere dette ved å trykke under artikkelen og si noen ord.
Ha en god kveld.....

1 kommentar:

  1. Hei hei

    Flott blogg dette! Har lett litt etter dere på nettet, og endelig via noen linker så var det treff! Ikke altfor mange med GS og blogg i rogaland, de er ikke lette å finne iallefall..

    Har dere fått vært med på noe prøver i løpet av høsten?? Noen påmeldinger nå på vintersesongen??

    SvarSlett