onsdag 31. desember 2008

Godt nyttår


Takk for det gamle er vel på sin plass å si i dag.
Ett år med store gleder og utfordringer er vel i havn.
Jobbmessig har det vel vært mest forandring i og med at jeg ved forrige årsskifte tok meg en jobb som senterleder ved et kjøpesenter samt driftingen av eiendommene som moderselskapet, D. Danielsen eier. Det har vært spennende, men et år med mye overtid for å komme ajour med alt for å beskrive det kort. Utenom har jeg drevet Mr. Smultring som vanlig. En kan trygt si at jeg følte meg ekstra tung i gostolen hjemme da julen var unnagjort.
Av opplevelser så har også 2008 vært flott. Sommerferien er alltid et av årets høydepunkt da hele famielien får være samlet og virkelig nyte livet. Turen til Finnmark var også et klimaks. Her var opplevelsene så hinsides alle forventninger, naturen, husvertene Liv & Bill, rypejakta... Ja kort sagt hele pakka.
2008 ga oss også en overraskelse. Vi ble hytteeiere til ei gammel nedslitt hytte som vi er i full gang med oppfiksingen av. Her følger jakta med. Både Elg, hjort, rådyr og all småvilt. En fantastisk mulighet for oss som elsker å oppleve guds frie natur.
Utsikten fra hytta er jo til å ta pusten fra oss og ikke minst våre danske venner Heidi og Peter m/fam. Heidi sa at i denne hytta så kunne hun godt tenke seg å ta oppvasken. Ikke ofte en kan vaske opp med 200 km fri utsikt. Hehe. Hytta skal jeg skrive litt mer om senere.
Julefeiringen går jo nå mot slutten og da er det jo på sin plass å ønske alle vel blåst og med ønske om et fredelig opplevelsesrikt nytt år.
Godt Nytt år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar