søndag 3. mai 2009

Påske og tiden derpå

Påsken er over og båndtvangen har blitt tredd over oss. Vi har kost oss rundt i Josdalen og lett litt utradisjonelt etter ryper med en atw. Greit for Preben og Roy-Inge som fikk sitte på opp til de høyeste toppene for så å renne ned igjen på snowboard.


Iris var med mormor og morfar til Italia i Påsken.
Etterpå har vi hatt konfirmasjon for Iris. Nå har hun blitt tørr bak ørene. Gratulerer Iris. Vi er sååå glade i deg.
Nå er det oppfiksing av hytten som jeg bedriver tiden med. Fikk meg et hekseskudd i går så nå må jeg til kiropraktor på mandag før jeg kan fortsette. Puttputt.

2 kommentarer:

  1. Har du bestemt deg for om du skal ha valper?

    SvarSlett
  2. Hei Peter
    Vi har vel egentlig planer for et kull, men ikke før tidlig i 2010.
    Om du har lyst på hund nå kjapt anbefaler jeg deg å ta kontakt med Goaholen Kennel som har valper nå.
    De kan kontaktes via linken på høyre side under min bloggliste.
    Lykke til

    SvarSlett